Klachten

Ontevreden?

Driehoekzorg streeft ernaar goede contacten te onderhouden met haar cliënten, medewerkers en partners. Het correct en tijdig afhandelen van klachten speelt daarbij een belangrijke rol. Driehoekzorg neemt klachten die worden geuit serieus. Om de cliënten, medewerkers en partners te verzekeren van een goede afhandeling is een klachtenprocedure ontwikkeld.

Cliënt kan direct bij Driehoekzorg een klacht indienen of bij een onafhankelijke commissie. Driehoekzorg is aangesloten bij de Geschillencommissie. Cliënten krijgen bij start van de begeleiding een protocol waarin staat hoe zij een klacht kunnen indienen bij Driehoekzorg of bij de Geschillencommissie.

Naar de onafhankelijke klachtencommissie

Vul het onderstaande formulier in en neem contact met ons op.

Klachten jaaroverzicht

Driehoekzorg kan met trots zeggen dat het geen klachten heeft ontvangen in 2019. Wij doen er natuurlijk alles aan om dit in 2020 ook te realiseren.

Hulp nodig?

Neem contact op met:

085 1308 494

Bel ons gerust

Uw vragen en onzekerheden nemen wij serieus